UPC neemt maatregelen voor chello
De Consumentenbond en UPC Nederland hebben vandaag overleg gevoerd over de wijze waarop UPC haar internetdienst chello definieert.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook is de invulling van een Acceptable Use Policy voor chello besproken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Consumentenbond heeft positief gereageerd op beide voorstellen. In haar productdefinitie heeft UPC onder meer duidelijk gemaakt dat zij snel internet kan bieden, maar dat de werkelijke snelheid van meerdere factoren afhangt. Er kan dus geen garantie over de snelheid worden gegeven. Wel zijn er maatregelen genomen om de snelheid toe te laten nemen. Volgens UPC is de gemiddelde snelheid nu ‘sterk toegenomen’. UPC had de Consumentenbond beloofd maatregelen te nemen na aanhoudende klachten van klanten over chello.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid