
UPC wil een doorbraak bewerkstelligen zodat Nederland haar digitale achterstand op landen als Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en de Verenigde Staten kan inhalen, meldt het concern.
De kern van het digitale product van UPC is dat de consument maximale keuze en controle moet krijgen over het tv- en informatieaanbod. Dat kan met de UPC MediaBox.
Vacatures
Communicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQDe peilers van het UPC aanbod zijn de Personal Video Recorder (PVR), de interactieve TV Guide (Elektronische Programma Gids), Video on Demand (de persoonlijke videotheek) en een groot aanbod aan digitale kanalen en themapakketten in dvd-kwaliteit. In de toekomst komt daar ook HDTV bij.
Vanaf 1 oktober komt UPC met een testaanbieding van 15,55 euro voor een basispakket voor 44 kanalen en 19,95 euro voor een uitgebreid pakket van 74 kanalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee