Overslaan en naar de inhoud gaan

Toeristen moeten als eerste naar de Heineken Experience en deze campagne moet daarvoor zorgen

WE ARE Pi maakt ATL outdoor campagne ter promotie van Amsterdamse toeristentrekpleister.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Warmste welkom

Het bureau  richt zich op Heineken Experience als het 'warmste welkom' dat Amsterdam toeristen heeft te bieden.

De medewerkers van de Heineken Experience zijn belangrijk voor de merkbeleving van de toeristen, aldus het bureau. Zij stralen warmte uit en belichamen het merkgevoel van de Heineken Experience, daarom staan ze centraal in de campagne. Het draait om ‘het authentieke en transparante karakter van de attractie en de medewerkers’.

De campagne bestaat uit outdoorposters die op verschillende internationale vliegvelden en in het centrum van steden als Rio, Londen en New York hangen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in