Overslaan en naar de inhoud gaan

Soapserie Hema glijdt erin als een zoete tompouce

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
openingsbeeld sappige tijden
openingsbeeld sappige tijden

Pak de popcorn (met tompoucesmaak) er maar vast bij, want veel kijkers blijven ongetwijfeld even hangen na één aflevering van deze soap te hebben gezien .
 

Het begon allemaal met deze eerste aflevering van Hema’s 'Sappige Tijden'

 

En die viel meteen in de smaak.

comment


Aan drama in ieder geval geen gebrek.

Comment


Misschien dat de Hema-medewerkers zich gedragen als de Kardashians, deze aflevering blijkt dat ze lang niet zoveel te besteden hebben.


Waarom saaie winkelmuziek afspelen als ze ook deze geluidseffecten kunnen laten horen tijdens het werken of shoppen?

comment


'Sappige tijden, droge tijden, soms bedrijfsfeestjes en soms ook niet...'

Comment


Een soapserie zou een soapserie niet zijn zonder dat er wat tranen vloeien.

 

Deze 'Hema-medewerker' zeker niet bellen.


Dankzij 'Sappige Tijden' stromen de sollicitaties binnen.

 

 

Comment

 

We hebben zo'n donkerbruin vermoeden dat dit de grootste nachtmerrie van elke winkelmedewerker is.

 

Fouten? Die maken de makers van deze soapserie niet.

Comment

 

Na het bekijken van al deze afleveringen kan er maar één conclusie worden getrokken: het wordt tijd dat Hema haar naam verandert.

Comment

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in