
Sanoma Uitgevers start met een weblog waarop geinteresseerden alle doelgroepen-, media- en branche-analyses van de uitgeverij kunnen lezen: Researchblog.nl
Sanoma zegt de eigen kennis (afkomstig van Sanoma Uitgevers, SMM, Jonge Gezinnen, TV Magazines en ilse media) voortaan via een weblog te willen delen met adverteerders, marketeers, mediabureaus en journalisten.
Vacatures
Communicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQZo zullen op korte termijn de resultaten van een vernieuwend eyetracking-onderzoek worden bekendgemaakt. De uitslagen kan iedereen dan nalezen op het weblog.
De afdeling Sales Intelligence denkt zo'n twee onderzoeksgerelateerde postings per week te kunnen plaatsen. 'Het Researchblog is een voor de hand liggend platform om meer zichtbaarheid te geven aan onze activiteiten, een archief op te bouwen en de dialoog aan te gaan met onze relaties,' zegt Dennis Hoogervorst, hoofd Sales Intelligence. 'We willen een interactief platform bieden waar we kunnen laten zien wat we op onderzoeksgebied allemaal doen en weten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee