Publieke zenders in week 30 op 27,2 pct
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 21,5% en de SBS-zenders 15,8%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 31,3%, de zenders van RTL Nederland 25,6% en de SBS-zenders 20,8%.
Nederland 1 was zowel over de hele dag als in het avondtijdvak marktleider met respectievelijk 16 en 19,3 procent marktaandeel. RTL4 had 10,8 en 12,6 en SBS6 8,3 en 11,1 procent.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet NOS Journaal van maandag was met 1.686.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen AZ en Ajax was tweede met 1.278.000 kijkers.
In week 30 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 143 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid