
Bavaria, Pearle, Lu-koekjes, Ohra, Vicks, MediaMarkt, Loi, Cif, Danone en UPC strijden om de ‘prijs’ van het Tros-programma Radar.
Ook zijn er nominaties voor de meest irrirante bekende Nederlander in een commercial. Ali B werd genomineerd voor zijn optreden in een commercial van Celebrations. Daarnaast werden Gerard Joling, Gordon en Rene Froger genomineerd voor hun bijdrage aan de tv-spot van C1000. Jort Kelder voor Asperion, Louis van Gaal voor MediaMarkt en Janneke Brinkman in de Activia-reclame zijn de andere kandidaten.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftEr kan gestemd worden via de site van Radar. De winnaars van de Loden Leeuw worden op 22 januari bekendgemaakt in het televisieprogramma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee