
Bavaria, Pearle, Lu-koekjes, Ohra, Vicks, MediaMarkt, Loi, Cif, Danone en UPC strijden om de ‘prijs’ van het Tros-programma Radar.
Ook zijn er nominaties voor de meest irrirante bekende Nederlander in een commercial. Ali B werd genomineerd voor zijn optreden in een commercial van Celebrations. Daarnaast werden Gerard Joling, Gordon en Rene Froger genomineerd voor hun bijdrage aan de tv-spot van C1000. Jort Kelder voor Asperion, Louis van Gaal voor MediaMarkt en Janneke Brinkman in de Activia-reclame zijn de andere kandidaten.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVEr kan gestemd worden via de site van Radar. De winnaars van de Loden Leeuw worden op 22 januari bekendgemaakt in het televisieprogramma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee