Overslaan en naar de inhoud gaan

Massale response op actie droomticket in uitgehangen schooltas

Binnen twee weken meldden 45.000 scholieren zich aan voor 'KLM's Geslaagde Actie'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Winnares Milou Voogd (17 jaar) gaat naar haar adoptieland China.

related partner content for mobile comes here

Dat aantal komt overeen met een kwart van alle geslaagde eindexamenkandidaten dit jaar. Bureau NEEW, dat de actie bedacht, hoopt hier nu een jaarlijks terugkerend fenomeen van te maken.

Nederlands grootste luchtvaartmaatschappij speelde met deze actie in op de traditie van het uithangen van de schooltas aan de vlag bij geslaagde scholieren. Wie dit de afgelopen maand deed en zich had aangemeld op de speciale campagnepagina, maakte kans op een gratis vliegticket naar een droombestemming in de tas.

UIt de 45.000 inschrijvingen zijn vijftien winnaars geselecteerd. In de vroege ochtend van 16 juni ging een felicitatieteam van KLM op pad om de tickets af te leveren. Creative Content agency Big Shots ging mee en maakte deze film. 

 


 
Credits 
Bureau: NEEW
Creatives: Daphne Koenen & Timon Zijderlaan
Account Manager: Josien Vink
3D Productie: Colorbleed
Actiesite: Livewall
Film: Bigshots
Productie: Promodukties
Verantwoordelijk bij klant: Germaine Vogelaar, Anouk Dozel

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in