Viral van de week: Momenten
Nieuwe Volvo-commercial toont hoe belangrijk één moment kan zijn in een leven


Deze filmische commercial voor de nieuwe Volvo XC60 is een van de meest eye-catching autoreclames van 2017 tot nu toe. In 3 minuten tijd neemt Volvo je mee door een heel mensenleven, met prachtige beelden en een confronterend einde. 'Sometimes the moments that never happen, matter the most'. Introducing the New Volvo XC60. The Future of Safety.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sinds drie dagen al 225.000 keer bekeken op YouTube.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week.
, gespecialiseerd in het bedenken, produceren en seeden van (viral) video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid