Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn geeft bedrijven een score voor content-marketing

LinkedIn heeft vandaag de Content Marketing Score gelanceerd om het effect te meten van content marketing-inspanningen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder bedrijf krijgt een enkele score, afgezet tegen die van de concurrentie. Ondernemingen krijgen ook aanbevelingen om meer bereik , frequentie en betrokkenheid te krijgen. Ze kunnen de score bovendien filteren op regio, anciënniteit , grootte van het bedrijf en de industrie. Door het maandelijks bijhouden van prestaties krijgen bedrijven inzicht in de ontwikkeling van hun inspanningen.

Volgens LinkedIn is de verbetering van content-maketing een van de belangrijkste aandachtspunten voor marketeers. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 93% van hen bezig is met content-marketing, maar dat slechts 42% van hen zich als effectief beschouwt.

LinkedIn heeft vandaag ook Trending Content ingevoerd, waarmee het de onderwerpen rangschikt die de LinkedIn-members met elkaar bespreken. Deze dienst is echter nog niet in Nederland beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in