Overslaan en naar de inhoud gaan

In Person kiest voor M2Media

M2Media wordt adviseur marketing, communicatie en media van de HR-specialist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het in Hilversum gevestigde bureau ontwikkelde op basis van een aangescherpte positionering een nieuwe crossmediale campagne die vanaf medio januari 2015 in diverse media te zien en te horen is. Naast de communciatiestrategie verzorgt M2Media ook de mediastrategie en -inkoop. In de nieuwe campagne - met als pay-off ‘Getting the job done’ - spelen de medewerkers van In Person een hoofdrol en tonen zij aan hoe zij het verschil maken in het realiseren van de bedrijfsambities van de opdrachtgever.

related partner content for mobile comes here

Marketingmanager Rick Schrijver van In Person: &;We werken al jaren succesvol samen met de grootste inleners van Nederland, maar zijn bij een groot deel van onze doelgroep nog relatief onbekend.  M2Media is een partner met niet alleen dezelfde visie maar vooral een club die ons versterkt met strategie, concept en uitvoering. Met deze campagne willen we de basis leggen voor verdere groei in de komende jaren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in