'Eindelijk een écht kutblad'


Het maandblad Goedele - met als ondertitel 'Eindelijk een écht kutblad' - is de eerste in een mogelijk langere reeks.
Doelgroep van het blad is de moeilijk te bereiken, kritische, hoger opgeleide vrouw die de krant leest en naar Canvas kijkt. Uiteraard is Goedele Liekens (mede)hoofdredacteur van dit blad, dat vorig jaar september voor het eerst uitkwam. Het was meteen een succes bij de Belgische lezeressen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn lezers, want bijna 40 procent is man. De makers hebben het blad anderhalf jaar getest en de artikelen afgepast op de merkwaarde van Goedele. Dat levert dan verhalen op als 'Dokter Vagina maakt alle poezen mooi' en 'Het laatste gesprek met Marie Bucquoy voor haar zelfmoord'.
Van dat nummer werden in september meteen 130.000 exemplaren verkocht, ruim boven de verwachting. De vier nummers daarna verkochten wat minder, maar toen brak de crisis dan ook in alle hevigheid los.
Bron: Media Marketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid