Een aardverschuiving in podcastland
ZIGT - media en marketing agency. Met data, media, creatie en tech bouwt ZIGT merken, informeert mensen en maakt omzet. ZIGT denkt strategisch, maar pakt aan met de poten in de klei; onafhankelijk en vrij om de beste keuzes te maken. Samen op zoek naar het onbenut potentieel in merken én mensen. Vrijheid en groei staan centraal - Freedom to Grow.


Met een Netflix-achtige propositie bestormen podcast-apps Podimo en Podme de Nederlandse markt. Daarmee verdwijnen een aantal van de populairste podcasts achter een betaalmuur van vijf euro per maand. Daarmee breken spannende tijden aan voor podcastmakers, luisteraars én adverteerders. Autoriteit op het gebied van podcasting Tom Jessen, bekend van Maarten van Rossum - De Podcast, legt uit wat precies de gevolgen zijn voor deze drie groepen.
ZIGT - media en marketing agency. Met data, media, creatie en tech bouwt ZIGT merken, informeert mensen en maakt omzet. ZIGT denkt strategisch, maar pakt aan met de poten in de klei; onafhankelijk en vrij om de beste keuzes te maken. Samen op zoek naar het onbenut potentieel in merken én mensen. Vrijheid en groei staan centraal - Freedom to Grow.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid