Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media verkoopt Kek Mama

Uitgever richt zich in dat segment voortaan alleen op Ouders Van Nu.
KekMama
KekMama

Wanja Allessie, directeur special interest media bij DPG Media verklaart dat de uitgever deze stap zet om focus aan te brengen in de merken en kanalen. 'Daarom kiezen we voor Ouders van Nu, waarmee we naast print ook fors inzetten op de digitalisering.'

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur Kek Mama, verhuist met haar team mee naar de nieuwe uitgever. De overname is onder voorbehoud van advies van de ondernemingsraad.

Eerder dit jaar stootte DPG Media magazine Viva af, eveneens om focus aan te brengen, maar dan in het vrouwenportfolio. Flair is daarbij voortaan de titel die de groep jonge vrouwen optimaal (online) moet gaan bedienen. Het populaire Viva Forum bleef uiteindelijk wel bestaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in