Overslaan en naar de inhoud gaan

De status van Mobile Advertising

Enkele interessante gegevens in woord en beeld:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse Mojiva heeft samen met DM2Pro.com onlangs een Mobile Advertising enquete uitgevoerd onder bijna 1.000 adverteerders, uitgevers en bureaus. De resultaten geven goed weer hoe de advertising industrie dit relatief nieuwe kanaal inzet.

related partner content for mobile comes here

"Inzet van Mobile Advertising bij responderende adverteerders, bureaus en uitgevers stijgt snel."

"94% van de responderende bureaus die reeds mobile advertising inzetten, gaan in 2010 hiervoor meer budgetten inzetten."

"Engagement, retentie en het genereren van leads zijn de voornaamste redenen op Mobile Advertising in te zetten."

"Een kwart van de responderende adverteerders gaat dit jaar 10-20% meer mobile advertising uitgeven."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in