Overslaan en naar de inhoud gaan

Cocktails in de abri

JC Decaux verbouwde een Amsterdamse abri, ter promotie van twee nieuwe cocktails van Smirnoff.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto Ready to Serve komt Smirnoff met twee kant-en-klare cocktails: de Cosmopolitan en de Mojito. Beiden zijn verkrijgbaar in een speciale ´shaker designfles´.

related partner content for mobile comes here

Om dit te illustreren creëerdeJCDecaux Innovate twee settings, die overeenkomen met uitingen van de reguliere buitenreclamecampagne.

Het eerste deel van de abri is voor de Cosmopolitan en ingericht als huiskamer, compleet met een bankstel en vloerbedekking. Het tweede deel van de Abri is voor de Mojito en is voorzien van een grasveldje en een picknickbank.

De cocktail-abri is nog tot en met 13 juli te zien op het Damrak.

Aan de creatie werkten mee Diageo / Smirnoff, JCDecaux Innovate, reclamebureau Mallens+Markhorst en mediabureau Posterscope.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in