
Onder het motto Ready to Serve komt Smirnoff met twee kant-en-klare cocktails: de Cosmopolitan en de Mojito. Beiden zijn verkrijgbaar in een speciale ´shaker designfles´.
Om dit te illustreren creëerdeJCDecaux Innovate twee settings, die overeenkomen met uitingen van de reguliere buitenreclamecampagne.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyHet eerste deel van de abri is voor de Cosmopolitan en ingericht als huiskamer, compleet met een bankstel en vloerbedekking. Het tweede deel van de Abri is voor de Mojito en is voorzien van een grasveldje en een picknickbank.
De cocktail-abri is nog tot en met 13 juli te zien op het Damrak.
Aan de creatie werkten mee Diageo / Smirnoff, JCDecaux Innovate, reclamebureau Mallens+Markhorst en mediabureau Posterscope.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee