Overslaan en naar de inhoud gaan

Branddoctors en Mixe bundelen krachten

De strategische marketingbureaus fuseren onder de naam BDMX.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mike Janssen (oprichter Mixe, directeur BDMX Groep): &;Branddoctors en Mixe vinden elkaar in hun gedrevenheid om met organisaties het verschil te maken in het leven van hun klant. Dat doen wij beiden al meer dan 10 jaar en nu met 25 mensen. Branddoctors weet daarbij als geen ander om consumenten en zakelijke klanten te doorgronden. Wij opereren in complexe markten met veel belanghebbenden. De expertise van Branddoctors helpt ons bij het verdiepen van inzichten in al die spelers. Branddoctors Dialogue maakt het bovendien voor onze klanten mogelijk om op  dagelijkse basis dialoog te voeren via online communities.&;

Susanne Swinkels (oprichter Branddoctors):&;De creatieve kracht van Mixe helpt ons om klantstrategie concreet te visualiseren en brengt deze tot leven. Dat zorgt voor impact binnen organisaties en raakt de consument in het hart. Ik merk dat onze opdrachtgevers dat als een meerwaarde zien.&;

Tegelijk met de fusie, treden er vier directeuren toe als partner: Heidi Wielens, Annemieke van Heiningen (beiden Branddoctors), Claire de Nerée tot Babberich (Branddoctors Dialogue) en Hester van Thiel (Mixe).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in