
De creatieve rationale luidt als volgt: 'Hugh Hefner leeft het leven waar elke man van droomt. Op zijn Playboy Mansion leeft hij elke dag in een overvloed aan mooie vrouwen. Dat is en blijft een veeleisend en druk leven. Om dat energieke leven al zo lang vol te houden heeft Hugh geheime maatregelen genomen die zelfs zijn dagelijkse droom ontstijgen.'
Te zien is hoe Hefner via een geheime ingang in zijn Playboy Mansion toegang heeft tot een ouderwetse kroeg waar zijn mannelijke vrienden samenkomen. De commercial werd gedraaid op het bekende landgoed van Hefner.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
Somfy
Credits:
Creatieve directie: Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
Creatie: Ard Brunnekreef, Tibor van Ginkel
RTV: Marga Bierema
Account: Olivier Koning, Vincent Breedveld, Marieke Foppen
Klant:Peer Swinkels, Frenkel Denie, Niels Oudega, Mathieu Veldhuijzen
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Jonathan Herman
DOP: Glynn Speeckaert
Productie: Jan Jinek en Saskia Kok
Editor: Martin Heijgelaar
Online: Hectic Electric
Geluid: Wave
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee