Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple coolste jongerenmerk

De ‘Sticky Brand Award’, een onderscheiding die MTV Networks dit jaar voor het eerst uitreikt, gaat naar Apple.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de award kiezen jongeren het coolste merk van het jaar kiezen. Het werd volgens MTV Networks hoog tijd voor een dergelijke prijs. ‘Wereldwijd werden zulke awards al wel uitgereikt, maar Nederland ontbrak hierin’, aldus het persbericht.

related partner content for mobile comes here

Aan het onderzoek, dat door YoungVotes is uitgevoerd, hebben 500 Nederlandse jongeren in de leeftijd van 13 t/m 24 jaar meegedaan. Deze jongeren zijn (geholpen) gevraagd naar het coolste merk uit 15 verschillende branches, waaronder mobiele telefonie, elektronica en cosmetica. Vervolgens kozen zij één winnaar uit alle nummers één van alle branches. Electronicamerk Apple eindigde als eerste. Sneakermerk Converse werd tweede, de Wii van Nintendo werd gekozen als de op twee na coolste.

MTV Networks verklaard het succes van Apple door de voorkeur van jongeren voor muziek en gadgets.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in