
Met sommige goedgebekte Twitteraars weet je dat er om de zoveel dagen iets opvallends gebeurt. Een fijne woordgrap of een scherpe observatie bijvoorbeeld.
Dit keer mochten Albert Heijn en Ikea zich er ook aan wagen, en beide merken kwamen al vrij vlot aankarren met een lekkere reactie.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyHet begint met deze onschuldige boodschap in de Albert Heijn.
Drie kwartier later had AH deze mooie reactie in elkaar gezet.
Met een fijn oog voor detail.
En de goedkeuring van Ikea.
Deze twitteraar haakt daar nog op in…
En met deze toepasselijke antwoorden van Albert Heijn en Ikea sloten ze dag af.
In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee