Overslaan en naar de inhoud gaan

Afsplitsing DMSA Council Eventmarketing

In goed overleg met bestuur en directie van DMSA is besloten dat de Council Eventmarketing wordt afgesplitst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding tot het vertrek van de Council is het huidige beleid van de DMSA, dat zich primair richt op de belangenbehartiging van bedrijven die op het gebied van dm actief zijn. De DMSA heeft besloten zich met haar kernactiviteiten onderzoek, educatie, lobby, belangenbehartiging en netwerken primair te richten op dm-gerelateerde onderwerpen. De Algemene Ledenvergadering van de Council Eventmarketing, waarin de Onafhankelijke Evenementen Organisatoren verenigd zijn, is unaniem akkoord gegaan met een voorstel van het councilbestuur om zelfstandig van de DMSA, verder te gaan. De Algemene Ledenvergadering van de DMSA moet ook nog akkoord gaan. De afsplitsing vindt dan per 1 juli plaats.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in