Mayonnaise Media is een nieuw Belgisch bedrijf dat wil fungeren als één aanspreekpunt voor merken in de Benelux om internationaal te adverteren op premium tv-netwerken (tv en online).
Het bedrijf ontwikkelde zich onder Transfer, dat in België themazenders als National Geographic, FOX, Disney Channel, Syfy, Cartoon Network vertegenwoordigt. Bij Mayonnaise Media kunnen Nederlandse, Belgische en Luxemburgse adverteerders reclameruimte inkopen op de internationale zenders TV5Monde, France 24 en andere toekomstige zenders onder FranceTV.
Mayonnaise Media biedt enerzijds als niet-exlusieve agent lokale en regionale mogelijkheden in Frankrijk aan, maar ook een internationale set-up waarbij het Belgische bedrijf de regie heeft.
De naam Mayonnaise Media komt voort uit de gedachte dat er een samenhang ontstaat. 'Zoals individuele ingrediënten zoals eieren, mosterd, olie en azijn één perfecte substantie maken, vormen de verschillende internationale kanalen één perfecte samenhang binnen Mayonnaise Media', zegt Michel Dupont, general manager bij Transfer. 'Zo willen we een kwalitatief antwoord bieden op het versnipperde internationale medialandschap.'
Het aanbod van Mayonnaise Media moet op termijn uitbreiden met andere internationale zenders en online kanalen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!