Li Moon gaat Op=Op Voordeelshop helpen groeien

De retailer wil groeien naar 300 winkels.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Retailreclamebureau Li Moon gaat  Op=Op Voordeelshop ondersteunen bij het realiseren van de groeiambitie.

De discounter opende onlangs zijn 100ste winkel en verkoopt A-merken op het gebied van persoonlijke verzorging, schoonmaakartikelen en wasmiddelen.  

&;De afgelopen jaren is Op=Op Voordeelshop explosief gegroeid,&; zegt Alexander Nijeboer, commercieel directeur bij Li Moon. &;Wij zien in Op=Op Voordeelshop een formule die barst van de potentie. Dit is een goed moment om de formule als retailmerk te gaan versterken.&

Li Moon gaat de uitstraling restylen en de marketingstrategie uitwerken en vormgeven.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie