Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media S03E16: Tomorrowland 2024

Hoe ziet het komende mediajaar eruit en wat kunnen we verwachten? Samen met de koffiedikkijkers van 2024 blikken Thijs en Daniel vooruit.
Koffiedik kijken 2024
© Koffiedik kijken 2024
Koffiedik kijken 2024
© Koffiedik kijken 2024

Koffiedik kijken 2024

In de nieuwe aflevering van Bakkie Media kijken Daniel Kok en Thijs van Dijk vooruit naar 2024. Zij bespreken naar aanleiding van het jaarlijkse nieuwjaarsevent Koffiedik Kijken de trends en voorspellingen in ons vak en wat ons te wachten staat in het komende mediajaar. Samen met koffiedikkijkers Charelle Akihary, Dean Cooman, Johan van der Zanden, Mieke de Ketelaere en Erik Kessel blikken zij vooruit. 

Van het verdwijnen van de persona's tot burn-outs en rusteloze nachten voor marketeers. We gaan langs gendertrends en #tokumentaries en van pasta pesto naar hybride gerechten. Wie wint de #AI battle dit jaar en welke impact heeft AI op onze planeet? Waarom zouden we in ons vak amateurs meer moeten omarmen?

Verder delen vrienden van de show Marc Pieterse en Denise Huisman hun voorspellingen. Verder hebben Daniel en Thijs het over 'Generational Blend', 'Spolitics' en ze bespreken of de #metaverse dit jaar een onverwachte comeback maakt.

Luister de aflevering via Spotify (hieronder) of Apple Podcasts.

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in