Overslaan en naar de inhoud gaan

TV schatzoeken met Angela de Jong

In de nieuwste editie van de ReGroup podcast geeft TV-columnist Angela de Jong haar gepassioneerde kijk op het Nederlandse TV landschap.
Partner
GroupM

GroupM is onderdeel van WPP en bestaat uit Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom. Een groep van bureaus met een leidende positie in marketing & media (marktleider volgens Comvergence Data), met GroupM Nexus als in-house digitale expert hub en StudioM als creatief label. De positionering van GroupM is ‘To make advertising work better for people’ en zo de toekomst van het mediavak vorm te geven.

TV schatzoeken met Angela de Jong
TV schatzoeken met Angela de Jong

Onder de titel ReGroup brengt GroupM dé mediapodcast van Nederland uit. Een podcast waar Rik toe Water & Maiko Valentijn maandelijks samenkomen om alle actuele ontwikkelingen binnen de media te bespreken. Met gasten uit het vakgebied en experts van GroupM gaan zij op zoek naar het antwoord op de vraag die hen dagelijks bezighoudt: 'how can we make advertising work better for people?'

De nieuwste aflevering van ReGroup staat in het teken van ‘de televisie’. Angela de Jong, de kritische TV-columnist van het AD, laat zich van een andere kant horen. Op een gepassioneerde wijze geeft zij haar mening over de huidige staat van de lineaire televisie. Wat is volgens haar van cruciaal belang om de kijker weer terug te winnen?

  • Is de fusie tussen RTL en DPG goed nieuws in deze strijd?
  • Nemen de omroepen de gemiddelde kijker wel voldoende serieus? En wie is de gemiddelde kijker en waarom ‘wij’ dat niet zijn.
  • Welke programma’s missen we in het huidige aanbod en wat mag in 2024 van de buis verdwijnen?
  • Waarom de kijker meer mag verwachten van de publieke omroepen, t.o.v. de commerciële zenders.
  • En als uitsmijter, wil Angela niet zelf een zender wil beginnen?

Kortom, stem af op de nieuwste editie van de mediapodcast ReGroup en hoor hoe televisie aantrekkelijk blijft en niet slechts een 'bruine boterham met kaas' moet zijn.

Alle afleveringen van ReGroup, inclusief deze spraakmakende editie met Angela de Jong, zijn te beluisteren op Spotify Mis het niet en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de media-industrie.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
GroupM

GroupM is onderdeel van WPP en bestaat uit Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom. Een groep van bureaus met een leidende positie in marketing & media (marktleider volgens Comvergence Data), met GroupM Nexus als in-house digitale expert hub en StudioM als creatief label. De positionering van GroupM is ‘To make advertising work better for people’ en zo de toekomst van het mediavak vorm te geven.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in