Overslaan en naar de inhoud gaan

Interbest en NGage Media vanaf vandaag Ocean Nederland

Startschot met de introductiecampagne ‘The Urge to Show’.
Interbest
Interbest

De aankondiging was er al in maart dit jaar: het Britse out-of-homebedrijf Ocean heeft Interbest en Ngage Media overgenomen. Vanaf nu gaan de twee Nederlandse exploitanten door onder de naam Ocean Nederland. Donderdag was het startschot met een launch event in Amsterdam en de introductiecampagne ‘The Urge to Show’. Meindert van den Heuvel (Interbest) en Xavier Tilman (Ngage) blijven beiden managing director.

related partner content for mobile comes here

Met het samenvoegen van Interbest en Ngage Media tot Ocean Nederland ontstaat een digitale OOH-mediaexploitant met 285 groot formaat schermen op 168 locaties.  ​​​​​​Vanaf begin 2020 gaat Ocean Nederland werken vanuit een nieuw kantoor in Amsterdam. Komende periode staat in het teken van onder andere een vernieuwde pricing strategie waarmee crossmediale inzet moet worden vergemakkelijkt. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe data, technieken en onderzoeken.

Ook komt er een ‘Ocean Creative Contest’ in het voorjaar 2020 in Amsterdam, naar Brits voorbeeld.


Van den Heuvel was tot voor kort voorzitter van de taskforce DOOH (digital out of home) van IAB, die streeft naar gezamenlijke standaarden en pricing in de Nederlandse markt.

Hij zegt over de introductiecampagne: 'The Urge to Show is het gevoel dat iedere adverteerder kent. Het verlangen en de spanning als je niet kunt wachten om je campagne aan de wereld te laten zien. Daar is ons hele netwerk op ingericht: de mooiste schermen op de beste locaties met de nieuwste technieken.'

Ocean heeft verdere groeiambities in Europa en nam recent Visual Art Media over, waarmee het bedrijf ook een positie krijgt in Scandinavië. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in