Social media-platformen zoals Meta en TikTok schudden het online marketinglandschap op, door advertentievrije abonnementen te verkennen. Deze spannende verschuiving zal marketeers uitdagen om hun strategieën te heroverwegen, terwijl influencers wellicht meer in de schijnwerpers komen te staan.
Op dit moment maken influencers gebruik van de #ad-tag in sponsordeals, maar het is mogelijk dat sluikreclame zonder deze hashtag weer terugkomt, waardoor advertenties moeiteloos in de content worden geïntegreerd.
Nieuwe uitdagingen!
Never a dull moment in social! Wij geloven dat merken de mogelijkheid hebben om mee te bewegen met deze golven van verandering. We moedigen merken en agencies aan om hun creatieve spieren te strekken en te ontdekken hoe ze waarde kunnen blijven leveren aan hun publiek in een advertentievrije omgeving. Het is niet alleen een uitdaging; het is een kans om nieuwe, opwindende marketingstrategieën te ontplooien die zowel merken als consumenten betoveren.
Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!