Fitzroy start brood-campagne met vierdelige mini-docu


De campagne voor de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) is een meerjarencampagne, waarbij de mini-docu een eerste aanzet is. In de eerste docu gaat Liselotte Legebeke, redacteur van Culy.nl, dieper in op de verscheidenheid aan broodsoorten. De volgende mini-docu's worden later gepubliceerd.
Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, is blij met de output. 'Je kunt begrijpen dat het proces cruciaal was. Hoe krijg je de grootste bakkerijen van Nederland achter één campagne? Maar dat is ons gelukt met een non-advertising campagne die echt luistert naar haar doelgroep en antwoord wil geven vanuit verschillende experts. Zo kunnen consumenten een eigen mening vormen, zonder dat wij er één opleggen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan tarwe tot spelt - Brood. Wat zit daarin?
De online campagne zal worden aangejaagd met twee radiocommercials, waarin wordt verwezen naar de campagnesite: broodwatzitdaarin.nl.
NVB - Radiocommercial | Hoe bruiner het brood
Daarnaast worden de komende tijd blogs en sociale media afgestruind, op zoek naar vragen over brood. Om de interactie te vergroten, worden verschillende vragen in een kort video-format beantwoord door een expert.
Is speltbrood beter dan tarwebrood?
Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB)
Coördinatie en verantwoordelijk: Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) - Flip van Straaten Directeur
Strategie, concept en realisatie: Fitzroy Amsterdam
Media: Initiative
Productie documentaires: Blonk Film
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid