Premium

Fitzroy start brood-campagne met vierdelige mini-docu

In de mini-docu gaan verschillende foodblogsters op zoek naar antwoorden op de vraag 'Brood. Wat zit daarin?'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne voor de (NVB) is een meerjarencampagne, waarbij de mini-docu een eerste aanzet is. In de eerste docu gaat Liselotte Legebeke, redacteur van , dieper in op de verscheidenheid aan broodsoorten. De volgende mini-docu&;s worden later gepubliceerd.

Jur Baart, eigenaar van , is blij met de output. &;Je kunt begrijpen dat het proces cruciaal was. Hoe krijg je de grootste bakkerijen van Nederland achter één campagne? Maar dat is ons gelukt met een non-advertising campagne die echt luistert naar haar doelgroep en antwoord wil geven vanuit verschillende experts. Zo kunnen consumenten een eigen mening vormen, zonder dat wij er één opleggen.&;

De online campagne zal worden aangejaagd met twee radiocommercials, waarin wordt verwezen naar de campagnesite: .

Daarnaast worden de komende tijd blogs en sociale media afgestruind, op zoek naar vragen over brood. Om de interactie te vergroten, worden verschillende vragen in een kort video-format beantwoord door een expert.

Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB)
Coördinatie en verantwoordelijk: Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) - Flip van Straaten Directeur
Strategie, concept en realisatie: Fitzroy Amsterdam
Media: Initiative
Productie documentaires: Blonk Film

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie