Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitzroy start brood-campagne met vierdelige mini-docu

In de mini-docu gaan verschillende foodblogsters op zoek naar antwoorden op de vraag 'Brood. Wat zit daarin?'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne voor de (NVB) is een meerjarencampagne, waarbij de mini-docu een eerste aanzet is. In de eerste docu gaat Liselotte Legebeke, redacteur van , dieper in op de verscheidenheid aan broodsoorten. De volgende mini-docu&;s worden later gepubliceerd.

related partner content for mobile comes here

Jur Baart, eigenaar van , is blij met de output. &;Je kunt begrijpen dat het proces cruciaal was. Hoe krijg je de grootste bakkerijen van Nederland achter één campagne? Maar dat is ons gelukt met een non-advertising campagne die echt luistert naar haar doelgroep en antwoord wil geven vanuit verschillende experts. Zo kunnen consumenten een eigen mening vormen, zonder dat wij er één opleggen.&;

De online campagne zal worden aangejaagd met twee radiocommercials, waarin wordt verwezen naar de campagnesite: .

Daarnaast worden de komende tijd blogs en sociale media afgestruind, op zoek naar vragen over brood. Om de interactie te vergroten, worden verschillende vragen in een kort video-format beantwoord door een expert.

Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB)
Coördinatie en verantwoordelijk: Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) - Flip van Straaten Directeur
Strategie, concept en realisatie: Fitzroy Amsterdam
Media: Initiative
Productie documentaires: Blonk Film

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in