Eyecatcher langs de A4 digitaal

De herkenbare reclamemast langs de A4 bij Schiphol is gedigitaliseerd

The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
The Box langs de A4 vlakbij Schiphol

Clear Channel Nederland heeft de herkenbare reclamemast langs de A4, vroeger bekend als ‘de vis’, gedigitaliseerd. De mast is voorzien van twee LED-schermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) en is na de digitalisering omgedoopt tot ‘The Box’. Na een korte testperiode is de mast sinds vandaag officieel in gebruik.

De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is afgelopen maand volledig gerenoveerd. De digitale schermen bestaan uit meer dan 5,5 miljoen LED-lampjes. “The Box is een mooie toevoeging aan ons digitale portfolio. Door de ruim 2 miljoen mensen die wekelijks langs The Box rijden, is dit een erg interessante locatie voor onze adverteerders.“, aldus Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland.

“Door de digitalisering van out of home objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren. Met out of home adverteer je midden in het Umfeld van autorijdend Nederland en The Box is een herkenningspunt voor velen.”, aldus Jelle Holdinga, Manager Marketing & Communication bij Hyundai Motor Netherlands.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie