Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyecatcher langs de A4 digitaal

De herkenbare reclamemast langs de A4 bij Schiphol is gedigitaliseerd
The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
© The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
The Box langs de A4 vlakbij Schiphol
© The Box langs de A4 vlakbij Schiphol

Clear Channel Nederland heeft de herkenbare reclamemast langs de A4, vroeger bekend als ‘de vis’, gedigitaliseerd. De mast is voorzien van twee LED-schermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) en is na de digitalisering omgedoopt tot ‘The Box’. Na een korte testperiode is de mast sinds vandaag officieel in gebruik.

related partner content for mobile comes here

De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is afgelopen maand volledig gerenoveerd. De digitale schermen bestaan uit meer dan 5,5 miljoen LED-lampjes. “The Box is een mooie toevoeging aan ons digitale portfolio. Door de ruim 2 miljoen mensen die wekelijks langs The Box rijden, is dit een erg interessante locatie voor onze adverteerders.“, aldus Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland.

“Door de digitalisering van out of home objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren. Met out of home adverteer je midden in het Umfeld van autorijdend Nederland en The Box is een herkenningspunt voor velen.”, aldus Jelle Holdinga, Manager Marketing & Communication bij Hyundai Motor Netherlands.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in