Exterion Media wint concessie Nijmegen en blijft in Nieuwegein

Twee gemeenten kwamen vrij nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten.

Exterion Media

Exterion Media voegt per 23 augustus de concessie Nijmegen met vierhonderd reclamevlakken toe aan zijn portfolio. Daarnaast behoudt de exploitant de concessie Nieuwegein met tweehonderd reclamevlakken. Er worden daar op termijn enkele digitale schermen geplaatst.

De twee steden leveren landelijk 3 en regionaal 12 procent extra bereik aan het abri-netwerk van Exterion Media. Exterion Media had in het verleden al eens de concessie Nijmegen in handen.

Nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten, deed de mogelijkheid zich voor om Nijmegen toe te voegen en Nieuwegein te behouden.

Managing director Eric Kip: 
'Covid-19 zorgt ervoor dat we continu op de kosten moeten letten, terwijl we tegelijkertijd moeten blijven kijken naar kansen in de markt. Dit was zo’n kans. Beide gemeentes leveren een belangrijke basis voor het traditionele (poster) bereik. Uiteindelijk zullen zij een substantiële bijdrage leveren wanneer out-of-home zich weer significant gaat herstellen.'

Lees ook: 2C en Clear Channel Nederland nemen buitenreclamevlakken over van Hillenaar

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie