Overslaan en naar de inhoud gaan

Exterion Media wint concessie Nijmegen en blijft in Nieuwegein

Twee gemeenten kwamen vrij nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten.
Exterion Media
© Exterion Media
Exterion Media
© Exterion Media

Exterion Media voegt per 23 augustus de concessie Nijmegen met vierhonderd reclamevlakken toe aan zijn portfolio. Daarnaast behoudt de exploitant de concessie Nieuwegein met tweehonderd reclamevlakken. Er worden daar op termijn enkele digitale schermen geplaatst.

De twee steden leveren landelijk 3 en regionaal 12 procent extra bereik aan het abri-netwerk van Exterion Media. Exterion Media had in het verleden al eens de concessie Nijmegen in handen.

related partner content for mobile comes here

Nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten, deed de mogelijkheid zich voor om Nijmegen toe te voegen en Nieuwegein te behouden.

Managing director Eric Kip: 
'Covid-19 zorgt ervoor dat we continu op de kosten moeten letten, terwijl we tegelijkertijd moeten blijven kijken naar kansen in de markt. Dit was zo’n kans. Beide gemeentes leveren een belangrijke basis voor het traditionele (poster) bereik. Uiteindelijk zullen zij een substantiële bijdrage leveren wanneer out-of-home zich weer significant gaat herstellen.'

Lees ook: 2C en Clear Channel Nederland nemen buitenreclamevlakken over van Hillenaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in