DPG Media en PSV verlengen partnership met drie jaar

'Het doel is om het clubgevoel ver buiten de lijnen van het veld uit te dragen.'

Erik van Gruijthuijsen (managing director publishing DPG Media, links) en Frans Janssen (commercieel directeur PSV).

DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft tot en met in ieder geval 2027 mediapartner van de Eindhovense voetbalclub.

Het partnership tussen beide partijen gaat al vele jaren terug, maar kreeg in 2021 zijn huidige vorm. Sindsdien wordt er intensief samengewerkt op het gebied van 'content-creatie', zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad en bij de opbouw van het nieuwe merk Sportnieuws.nl.

Michael Meuleners, partnership-manager DPG Media: 'Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in de regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie