Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media en PSV verlengen partnership met drie jaar

'Het doel is om het clubgevoel ver buiten de lijnen van het veld uit te dragen.'
dpg
Erik van Gruijthuijsen (managing director publishing DPG Media, links) en Frans Janssen (commercieel directeur PSV).
dpg
Erik van Gruijthuijsen (managing director publishing DPG Media, links) en Frans Janssen (commercieel directeur PSV).

DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft tot en met in ieder geval 2027 mediapartner van de Eindhovense voetbalclub.

related partner content for mobile comes here

Het partnership tussen beide partijen gaat al vele jaren terug, maar kreeg in 2021 zijn huidige vorm. Sindsdien wordt er intensief samengewerkt op het gebied van 'content-creatie', zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via het Eindhovens Dagblad en het Algemeen Dagblad en bij de opbouw van het nieuwe merk Sportnieuws.nl.

Michael Meuleners, partnership-manager DPG Media: 'Met het Eindhovens Dagblad als onze vertegenwoordiger in de regio, hebben we een lange en rijke geschiedenis met zowel Eindhoven als PSV. Ons doel is om, samen met PSV, het clubgevoel verder te laten groeien en uit te dragen, ver buiten de lijnen van het veld.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in