'Door de frequentieveiling gaan nog meer bedrijven omvallen', dit was een van de opvallende uitspraken van Talpa-baas Paul Romer tijdens de Adformatie Dag van de Audio. Adformatie ging een dag lang op zwart en zeven uur lang werd diep ingegaan op alle relevante ontwikkelingen rondom audio. Van artificial intelligence tot luistercijfers, van creativiteit tot podcast maken.
Het is de derde keer dat Adformatie, AMP.Amsterdam en Voicebooking.com de Dag van de Audio organiseren. Talpa Network, Audify, Grasp & Captivate, ANP, Airborne Audio, Capital C, Result Recruitment en BI Studios zijn partner van de Dag van de Audio die compleet draait om actuele trends. De presentatie was dit jaar in handen van 538-DJ Mark Labrand, Susanne van Nierop, Jente Kater en Jasper Mulder.
De hele maand is de Dag van de Audio nog terug te luisteren via de stream onder aan dit artikel. Ben je op zoek naar een fragment? Via Soundcloud zijn alle interviews terug te luisteren:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!