Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste, scherpe inhakers van bedrijven in 2019

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Header
Header

In 2019 lieten de bedrijven zich niet tegenhouden om in te haken op alle (social) gebeurtenissen. Het leverden een flink aantal fijne posts op, en we blikken graag terug op de beste.

related partner content for mobile comes here

Pathé bedacht een sterke 1 april grap.

Spotify begreep dat er twee kampen zijn op Valentijnsdag.

Spotify

De ’10 Year Challenge’ was voor het WNF een kans om een duidelijke boodschap te verkondigen.

Nadat Rob Geus meel weggooide in Expeditie Robinson kwam Albert Heijn met een gepaste inhaker.

Albert Heijn

KLM maakte een duidelijk statement tijdens Pride.

Aan het begin van 2019 was er flink wat ophef over de vreugde vuren, bol.com maakte toen deze post.

bol.com

Op de topprestatie van Maarten van der Weijden werd ook ingehaakt.

Kruidvat

Deze 1 april-inhaker van Tikkie hoort ook zeker in dit lijstje thuis.

De 'Tetris Challenge' ging nog niet zo lang geleden viral, Transavia deed mee.

En Korps Mariniers maakte hem af.

Bar le duc haakte tijdens de warme zomer in op een uitspraak uit een viral video van AT5.

Bar le duc

En als je de hitte met de muziek van Snollebollekes combineert, krijg je dit.

Rowenta

De Staatsloterij kwam met deze Corry Koningsdag hit.

Een kleine trend op Twitter, een inkoppertje voor T-Mobile.

PostNL haakte nog geen half uur na de iconische wedstrijd Real Madrid – Ajax in op Real-speler Ramos. Ramos pakte eerder bewust een gele kaart omdat hij Ajax niet als gedegen tegenstander zag.

Post NL

Tango waarschuwde je op Valentijnsdag.

Tango

Het ei met de meeste likes was gewoon bij Jumbo te koop.

Venz maakte ons blij met een dode mus met deze 1 april grap.

Venz

2019 was ook het jaar van de uitspraak 'huts a niffo' en dat hoef je maar 1 keer tegen Albert Heijn te zeggen.

En Lidl deed ook gezellig mee.

Lidl

DPD Pakketservice heeft heel veel mensen gered op Valentijnsdag dit jaar.

DPD

WNF spookte erop los met Halloween.

En tot slot kreeg Internetheld Kyan, bekend van zijn uitspraak “altijd herres”, een eigen inhaker van Pathé.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in