Overslaan en naar de inhoud gaan

De Media Balie sluit zich aan bij Abovo Media, Tom Daemen inkoopdirecteur

De twee mediabureaus gaan samenwerken in media-inkoop.
Tom Daemen
Tom Daemen

De Media Balie brengt per 1 juli de backoffice onder bij Abovo Media. Oprichter en eigenaar Tom Daemen wordt per die datum verantwoordelijk voor de totale media-inkoop van Abovo Media. 

related partner content for mobile comes here

De samenwerking biedt volgens Daemen de Media Balie de mogelijkheid om de klanten op dezelfde manier te blijven bedienen vanuit de eigen naam, maar met de inkoopkracht van Abovo Media. 'Binnen Abovo ga ik bijdragen aan een scherpe en kwalitatieve media-inkoop voor de klanten van beide bedrijven.'

Daemen is drie dagen in de week actief bij Abovo en twee voor de Media Balie, waarvan hij directeur/eigenaar blijft.

Marinus Zoutendijk van Abovo Media: 'De Media Balie is al sinds jaar en dag een gevestigde partij is in het medialandschap en wij zijn er trots op dat wij de backoffice activiteiten gaan verzorgen.'

Kees Verbeek: 'Met Daemens kennis en ervaring is hij een uitstekende aanvulling op het bestaande inkoopteam en kunnen we naar de toekomst slagvaardig en kwalitatief het verschil blijven maken in de conversievraagstukken van onze klanten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in