Overslaan en naar de inhoud gaan

Woods verdwijnt uit reclamespot

Sponsors zeggen dat ze de overspelige golfer Tiger Woods niet laten vallen, maar de Amerikaanse sportmiljardair is bijna niet meer te zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt onderzoeksbureau Nielsen. Gillette was op 29 november de laatste sponsor die op prime time een commercial met Woods uitzond. Dat was twee dagen na het ongeval in zijn woonplaats Windermere, waarbij Woods een brandkraan en een boom voor zijn huis ramde en snijwonden in zijn gezicht opliep.

related partner content for mobile comes here

Kort daarna staken de verhalen op over zijn buitenechtelijke relaties en was het zijn woedende vrouw Elin Nordegren die Woods in de nacht van het ongeluk met een golfclub achterna zou hebben gezeten. De steenrijke golfer verontschuldigde zich nadien publiekelijk voor zijn gedrag. Hij gaf toe dat hij zijn gezin en familie in de steek had gelaten en bekende min of meer zijn ontrouw.

De Amerikaanse media doen sindsdien niet anders dan zijn onberispelijke imago verder schaden met wilde verhalen. Zo zou Woods in de bewuste nacht onder invloed zijn geweest van drank en kalmeringsmiddelen. Bijna elke dag meldt zich bovendien een nieuwe vermeende minnares van de golfer.

Bron: Reuters/Telegraaf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in