Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF start veiling en campagne voor koraal

Donderdag 20 februari 2003 startte het Wereld Natuur Fonds op de Dam in Amsterdam een landelijke campagne voor het koraal onder de titel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Wereld Natuur Fonds wil hiermee de aandacht vestigen op de bedreigingen waar koraalriffen wereldwijd mee kampen en het belang van het koraal voor mens en natuur.

related partner content for mobile comes here

Centraal in de campagne staat de WNF-veiling voor koraal via . Ruim 100 musici, sporters, tv-persoonlijkheden en andere bekende Nederlanders stelden een persoonlijk voorwerp, VIP-arrangement of ontmoeting ter beschikking om te laten veilen ten behoeve van het koraal. Met de opbrengst van de veiling zal het Wereld Natuur Fonds betere bescherming van koraalriffen realiseren.

Bij de start van de campagne op de Dam gaven enkele bekende Nederlanders, kunstenaars van galerie Donkersloot, het publiek, duikers, kinderen en medewerkers van het Wereld Natuur Fonds een reusachtig koraaldoek letterlijk en massaal weer kleur. Het resultaat hiervan zal eveneens geveild worden via ten behoeve van het koraal.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Lolzweethome

Aardebing

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in