We Are Pi wint wereldwijd account Kipling
Kipling werkt aan een nieuwe positionering en heeft hiervoor We Are Pi gevraagd.
Kipling benaderde eerder dit jaar meerdere bureaus om mee te denken over de strategische herpositionering van het merk. Het Amsterdamse We Are Pi kwam als winnaar uit de bus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gwenda van Vliet, Global Marketing Director Kipling, zegt erover: 'We Are Pi heeft sterke creatieve ideeën laten zien en een innovatieve benadering die Kipling zal helpen het merkverhaal naar de consument te brengen'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaKipling is een van de snelst groeiende merken binnen VF Corporation waar ook merken als Lee, Wrangler, Eastpak en Vans onder vallen. Wrangler koos al eerder dit jaar samen te werken met We Are Pi.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid