Voedselgigant bindt strijd met vetzucht aan
De Amerikaanse voedselproducent Kraft gaat de toenemende vetzucht onder kinderen en volwassenen in de Verenigde Staten aanpakken door…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook wil het bedrijf een vignet introduceren waaraan de consument kan zien welke producten goed voor de gezondheid zijn, aldus Kraft-topman Lance Friedmann.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er wordt een labelsysteem opgesteld door een vlag op de verpakking aan te brengen. Deze vlag geeft aan dat de producten niet schadelijk voor de gezondheid zijn en welke gezonde ingrediënten, zoals calcium en vezels, ze bevatten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKraft gaat daarnaast de reclameboodschappen voor de jeugd tussen de 6 en 11 jaar aanpassen. Het bedrijf zal reclames voor producten die weinig voedzaam of ongezond zijn, geleidelijk afschaffen. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid