Overslaan en naar de inhoud gaan

Vea-bijeenkomst 'Can advertising save the world?'

Tijdens Cannes Lions 2006 deed Al Gore een beroep op de bureaus om zich in te zetten voor een duurzame samenleving. Sindsdien geeft Sir…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er lopen wereldwijd discussies over de diversiteit van de populatie van bureaus. Verder roepen NGO’s en volksvertegenwoordigers op om via reclameverboden de problemen in de maatschappij (van milieu tot obesitas) te lijf te gaan. De industrie verdedigt zich met het argument dat zij met haar deskundigheid juist kan bijdragen aan de oplossing van deze problemen. Maar hoe geloofwaardig is de reclamewereld en is er wel een keuze nu web 2.0 aan iedere burger de gelegenheid biedt om zijn eigen standpunten en ervaringen met de rest van de wereld te delen?
Hierover discussiëren Fred Lachotzki (Nyenrode), Mike Longhurst (McCann Worldgroup), Cor Brockhoven (Positioneringsgroep) en Alexander Ribbink (Effie-juryvoorzitter). Moderator is Roderick Mirande
(Adformatie).
Locatie is Dauphine in Amsterdam. Tijd: van 16.00 tot 19.00 uur. Toegang is gratis voor Vea-leden. Meer informatie .

related partner content for mobile comes here

MOETEN WE NIET VEEL VERDER GAAN?

Er is immers altijd nog de mogelijkheid voor NGO’s om net als de Stichting Wakker Dier met veel effect en effectiviteit de handschoen op te pakken en de industrie met gelijke munt terug te betalen.

“EEN NIET TE MISSEN KANS OM MET ELKAAR TE DISCUSSIEREN OVER DE TOEKOMSTIGE ROL VAN HET BUREAU?”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in