Vea-bijeenkomst 'Can advertising save the world?'
Er lopen wereldwijd discussies over de diversiteit van de populatie van bureaus. Verder roepen NGO’s en volksvertegenwoordigers op om via reclameverboden de problemen in de maatschappij (van milieu tot obesitas) te lijf te gaan. De industrie verdedigt zich met het argument dat zij met haar deskundigheid juist kan bijdragen aan de oplossing van deze problemen. Maar hoe geloofwaardig is de reclamewereld en is er wel een keuze nu web 2.0 aan iedere burger de gelegenheid biedt om zijn eigen standpunten en ervaringen met de rest van de wereld te delen?
Hierover discussiëren Fred Lachotzki (Nyenrode), Mike Longhurst (McCann Worldgroup), Cor Brockhoven (Positioneringsgroep) en Alexander Ribbink (Effie-juryvoorzitter). Moderator is Roderick Mirande
(Adformatie).
Locatie is Dauphine in Amsterdam. Tijd: van 16.00 tot 19.00 uur. Toegang is gratis voor Vea-leden. Meer informatie hier.
MOETEN WE NIET VEEL VERDER GAAN?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEr is immers altijd nog de mogelijkheid voor NGO’s om net als de Stichting Wakker Dier met veel effect en effectiviteit de handschoen op te pakken en de industrie met gelijke munt terug te betalen.
“EEN NIET TE MISSEN KANS OM MET ELKAAR TE DISCUSSIEREN OVER DE TOEKOMSTIGE ROL VAN HET BUREAU?”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid