Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever lanceert vrouwenplatform Yunomi

Drie dagen na het opdoeken van Life and Cooking lanceert Unilever Benelux het nieuwe vrouwenplatform Yunomi (Japans voor theekop).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drie dagen na het opdoeken van Life and Cooking lanceert Unilever Benelux het nieuwe vrouwenplatform (Japans voor theekop).

related partner content for mobile comes here

Partners zijn Microsoft Advertising, Sanoma Uitgevers en Emakina.nl. Microsoft is digitale mediapartner. Naast een structurele integratie van de Yunomi-website binnen het MSN-netwerk, in zowel Nederland als België, wordt er ook op het gebied van marketing nauw samengewerkt.

Sanoma Uitgevers levert een bijdrage aan de content voor zowel de Nederlandse als de Belgische Yunomi-website.

Emakina.NL is het interactieve bureau dat het platformidee heeft ontwikkeld en gebouwd. Tevens zijn zij verantwoordelijk voor de dagelijkse redactie van de site en de verdere uitbouw van het platform voor de Benelux.

Het nieuwe platform richt zich op vrouwen tussen de 30 en 50 jaar. Op de site lees je verhalen over 'vrouwendingen', zoals gezondheid, food, psyche, milieu, gezin, interieur, et cetera.

Op de website worden Nomi’s uitgedeeld aan actieve leden, waarmee ze kunnen sparen voor Unileverproducten of kortingen op dagjes uit. Daarnaast kunnen bezoekers hun eigen verhalen delen of reageren op die van anderen, en een eigen profiel aanmaken. Deze data krijgt een plekje in de nieuwe klantendatabase van Unilever.

Ivonne Boumeester, Manager Consumer Relationships Unilever Benelux: ‘Met Yunomi dragen wij bij aan de vitaliteitsmissie van Unilever waarbij we mensen helpen zich goed te voelen, er goed uit te zien en meer uit het leven te halen. Daarnaast geeft het nieuwe Benelux-platform Unilever de mogelijkheid om een langdurige wederzijdse relatie aan te gaan met deze belangrijke consumentengroep. Dit past binnen onze strategie om relatiemarketing verder uit te bouwen.'

Je zou Yunomi het digitale vervolg op Life and Cooking kunnen noemen, maar ook op het relatiemagazine YataYata, dat een . Met dat verschil dat er in YataYata kortingsbonnen zaten die je in kon wisselen bij de supermarkt. Op Yunomi zie ik vooralsnog geen plek voor retailers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in