Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv reclame KPN weg bij Ster

KPN adverteert niet langer bij de publieke omroep. Het telecombedrijf brengt zijn gehele tv-reclamebudget voor 2002 onder bij de RTL Group…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de waarde van het contract en de hoogte van het tv-budget wil KPN niets kwijt. De hoogte van het mediabudget, inclusief het tv-budget, blijft volgens KPN vrijwel gelijk aan dat van 2001. In 2001 gaf KPN 28,8 miljoen euro uit aan televisiereclame, zo blijkt uit gegevens van BBC, een bureau dat de mediabestedingen registreert. De totale advertentiebestedingen van KPN bedroegen vorig jaar 61,3 miljoen euro. KPN heeft de stap volgens het FD gezet nadat het had berekend dat de commerciële omroepen sinds anderhalf jaar zo'n groot marktaandeel hebben, dat ze evenveel kijkers bereiken als de publieke omroep. Overigens is het ook de bedoeling dat ideeën rondom tv-programma's worden ontwikkeld door KPN en RTL en SBS. Deze programma's moeten in zowel Nederland, Duitsland als België worden uitgezonden. Tegelijk zal mobiel internet worden ingezet om klanten informatie of entertainment aan te bieden, aldus het FD. (Bron: Moneyview/Planet/FD)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in