
Het postbedrijf vraagt creatieven een 'bijzonder concept te bedenken dat reclamebureaus zelf overtuigt van de effectiviteit en creativiteit van het medium huis-aan-huis'. De winnaar ontvangt een bedrag van 5000 euro voor het concept en voor realisatie daarvan is een budget beschikbaar van maximaal 10.000 euro.
Een jury waarin onder meer Eugène Roorda (oprichter Roorda reclamebureau) en Carlos Mendes Aguiar (directeur Zakelijke Markt TNT Post) zitting hebben, nomineert drie concepten. Medio juli presenteren de drie bureaus hun concepten.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeReclamebureaus en creatieven kunnen tot en met 24 juni 2011 hun concept inzenden via de actiepagina op tntpost.nl of via het Boomerang Create platform.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee