TNT Post met wedstrijd voor creatieven
TNT Post schrijft een wedstrijd uit onder reclamebureaus en creatieven met als thema het medium huis-aan-huis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het postbedrijf vraagt creatieven een 'bijzonder concept te bedenken dat reclamebureaus zelf overtuigt van de effectiviteit en creativiteit van het medium huis-aan-huis'. De winnaar ontvangt een bedrag van 5000 euro voor het concept en voor realisatie daarvan is een budget beschikbaar van maximaal 10.000 euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een jury waarin onder meer Eugène Roorda (oprichter Roorda reclamebureau) en Carlos Mendes Aguiar (directeur Zakelijke Markt TNT Post) zitting hebben, nomineert drie concepten. Medio juli presenteren de drie bureaus hun concepten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReclamebureaus en creatieven kunnen tot en met 24 juni 2011 hun concept inzenden via de actiepagina op tntpost.nl of via het Boomerang Create platform.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid