Time’s Asiaweek verdwijnt
Time heeft besloten het magazine Asiaweek te staken nu de marktcondities moeilijk zijn. Eerder al stopte de uitgever in de VS met On, Time…
Het besluit om te stoppen met een van Hong Kong’s oudste Engelstalige titel (gelanceerd in 1975) heeft de lokale mediamarkt verrast. Het blad kwam uit in een oplage van 120.000 en werd in mei nog omgebouwd tot een zakentitel. Het scoorde ook goed in de laatste Asian Business Readership Survey die onlangs gepubliceerd werd. Maar de advertentie-inkomsten zijn sinds augustus met 25 procent teruggelopen en de makers geloven er niet in dat dit op korte termijn verbetert, aldus Adage. Het laatste nummer van Asiaweek verscheen op 29 november.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid