Overslaan en naar de inhoud gaan

Studio Dumbar ontwikkelt hybride magazineconcept voor Boskalis

Maritiem dienstverlener Boskalis wil wereldwijd alle relaties op de hoogte houden van de diversiteit aan projecten die het uitvoert.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor dat doel heeft Studio Dumbar een ‘hybride magazineconcept’ ontwikkeld: een gedrukt magazine en een volledig interactieve versie. &;Beide media kunnen volledig op zichzelf staan, bevatten deels dezelfde content, maar vullen elkaar ook aan&;, licht Dumbar toe. Het gedrukte magazine wordt jaarlijks verspreid onder stakeholders over de hele wereld met een oplage van 19.000 exemplaren. Het bevat nieuwe projecten en achtergrondverhalen. Het online magazine wordt elk half jaar uitgebracht en biedt video, interactie en aanvullende informatie. Het heeft kort na de introductie al 3.600 users bereikt, waarvan een kwart terugkerend is.

related partner content for mobile comes here

Het online magazine biedt verdieping in de vorm van interactieve content en is voor alle devices toegankelijk. Naast responsive design worden de laatste technieken gebruikt, zoals het ‘on the fly’ genereren van beelden en subtiele animaties op basis van HTML 5 en CSS3.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in