Spreek de taal van je doelgroep


En dat hebben ze bij de kledingwinkels van WO_MEN AT WORK goed begrepen.
Afgelopen weekend stond ik in een filiaal van deze keten iets te passen toen mijn oog viel op het bordje met regels voor passen.
Tussen de gebruikelijke regeltjes stond (in dezelfde letters en typografie):
"HET IS VEBODEN SEX TE HEBBEN IN DE KLEEDKAMER".
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf het nou echt is voorgekomen of niet, je laat mensen lachen. En je geeft aan dat je begrijpt hoe rebelse jongeren (en niet zo jongeren) in elkaar zitten. Je hebt een rebelse zaak, dan doe je ook zo. Op hun website demonstreren ze dit ook prima. Een poedel die fitnesst en een fashion channel verpakt als snoepautomaat geven aan hoe goed de jeugd A) kan relativeren, en B) door leugens over kwaliteit en aanbod heenprikt. Prima gedaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid