Spreek de taal van je doelgroep
En dat hebben ze bij de kledingwinkels van WO_MEN AT WORK goed begrepen.
Afgelopen weekend stond ik in een filiaal van deze keten iets te passen toen mijn oog viel op het bordje met regels voor passen.
Tussen de gebruikelijke regeltjes stond (in dezelfde letters en typografie):
"HET IS VEBODEN SEX TE HEBBEN IN DE KLEEDKAMER".
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuOf het nou echt is voorgekomen of niet, je laat mensen lachen. En je geeft aan dat je begrijpt hoe rebelse jongeren (en niet zo jongeren) in elkaar zitten. Je hebt een rebelse zaak, dan doe je ook zo. Op hun website demonstreren ze dit ook prima. Een poedel die fitnesst en een fashion channel verpakt als snoepautomaat geven aan hoe goed de jeugd A) kan relativeren, en B) door leugens over kwaliteit en aanbod heenprikt. Prima gedaan.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid