Spar verrast treinreizigers met pop-up woonkamer tijdens kerstdrukte
De activatiecampagne werd ontwikkeld door marketingbureau C2B.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om reizigers ook onderweg het 'warme gevoel van thuis' te laten ervaren, bouwde Spar een pop-up woonkamer op NS-stations in Nijmegen, Den Haag en Leiden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daar nodigde de supermarktketen mensen uit, om onder het genot van gratis kerstkransjes en warme chocolademelk te ontspannen met een spelletje 'mens-erger-je-niet' of een aflevering van zijn of haar lievelingsserie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagnevideo is sinds kerstavond te zien op de sociale kanalen van Spar.
Bij SPAR voel jij je thuis!
Credits
Bureau: C2B
Videoproductiebedrijf: FOUR creating
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid