Reclamecheffin Nike naar Apple
Opmerkelijk transfernieuw, met een Nederlands tintje vanwege de naam: Rebecca Van Dyck, bij Wieden + Kennedy als 12 jaar exclusief in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Opmerkelijk transfernieuw, met een Nederlands tintje vanwege de naam: Rebecca Van Dyck, bij Wieden + Kennedy als 12 jaar exclusief in de weer voor campagnes van Nike, is door Apple aangetrokken als reclamecheffin.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op haar naamkaartje komt 'worldwide advertising director' te staan, zo weet Adweek. Apple werkt met TBWAChiatDay, onderdeel van Omnicom Group en besteedde in 2006 zo'n 230 miljoen euro aan reclame.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen beetje geschiedenisles: 22 jaar geleden is Wieden + Kennedy opgericht na een suggestie van Nike, en in Europa leidt WK Amsterdam het account voor Nike Europe in Hilversum. En aardig: weblog van de WK studio.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid