Overslaan en naar de inhoud gaan

Pas eind dit jaar Stir-resultaten

Er is vertraging opgetreden bij het online bereiksonderzoek dat de Stichting Internetreclame (Stir) laat uitvoeren. De resultaten worden nu…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Emerce. Stir wil online bereiksonderzoek in Nederland op de kaart zetten. Oprichters zijn AdLink, WebAds, Wanadoo, Tiscali, ilse media, IP iMedia, Lycos en MSN. In februari van dit jaar werd uit een shortlist van vijf partijen gekozen voor Intomart/Gfk en NedStat voor de uitvoering van het onderzoek.

related partner content for mobile comes here

Volgens bestuurslid Rob Molenaar moeten op alle sites van de partijen die nu meedoen codes worden geïmplementeerd. ‘Verder willen we de zaak eerst een maand testen en vervolgens zal het nog een maand duren voordat de eerste gegevens beschikbaar komen. We verwachten dat in november of december de eerste resultaten geleverd worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in