Pas eind dit jaar Stir-resultaten
Er is vertraging opgetreden bij het online bereiksonderzoek dat de Stichting Internetreclame (Stir) laat uitvoeren. De resultaten worden nu…
Dat meldt Emerce. Stir wil online bereiksonderzoek in Nederland op de kaart zetten. Oprichters zijn AdLink, WebAds, Wanadoo, Tiscali, ilse media, IP iMedia, Lycos en MSN. In februari van dit jaar werd uit een shortlist van vijf partijen gekozen voor Intomart/Gfk en NedStat voor de uitvoering van het onderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens bestuurslid Rob Molenaar moeten op alle sites van de partijen die nu meedoen codes worden geïmplementeerd. ‘Verder willen we de zaak eerst een maand testen en vervolgens zal het nog een maand duren voordat de eerste gegevens beschikbaar komen. We verwachten dat in november of december de eerste resultaten geleverd worden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid