Overslaan en naar de inhoud gaan

NIMA blaast CRM-werkgroep nieuw leven in

Al enige tijd kwam er geen écht CRM-nieuws meer van het Nima. Maar dat moet gaan veranderen. Op het gebied van CRM moeten marketeers veel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen het Marketing & Informatie Platform (MIP) van het Nima was er een CRM-werkgroep, maar die is uiteindelijk gestopt. Toch bleken er mensen te zijn die graag weer zo'n Nima-werkgroep wilden en Van Hardeveld kreeg de vraag of er initiatieven waren op dat punt.

related partner content for mobile comes here

‘Aan de ene kant is CRM, samen met internet, de grootste hype geweest van 2000 en misschien ook nog een beetje van 2001’, zegt Van Hardeveld. ‘Maar veel CRM-projecten zijn mislukt, omdat ze vanuit de ICT zijn opgepikt en niet vanuit business opportunities. Juist nu is het tijd om CRM professioneel en goed op de agenda te zetten. Marketeers moeten daarin veel meer een leidende rol spelen.’

De plannen zijn evenwel nog bescheiden. Van Hardeveld: ‘Ik denk dat we het eerste jaar doorgaan met besloten bijeenkomsten. Gedurende die periode denken we na, en we besluiten hoe we dit verder bij de CRM'ers in Nederland voor de bühne gaan brengen. Daar zijn we nu nog niet helemaal uit.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in