Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet alleen sex verkoopt een camera

Wordt marketing steeds meer de kunst van het managen van het toeval? Je zou het denken als je het verhaal leest over BowieChick. Ze scoorde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wordt marketing steeds meer de kunst van het managen van het toeval? Je zou het denken als je leest over BowieChick. Ze scoorde met een aantrekkelijk filmpje en webcammaker Logitech plukt de daar de vruchten van. Fascinerend

related partner content for mobile comes here

Op videosite YouTube plaatste BowieChick een dat niet eens opzienbarend is, vind ik. Eigenlijk niet meer dan opvallend, haar verhaaltje over het breken met een vriendje. Maar de effecten die ze gebruikt, met snel wisselende maskers en attributen op haar gezicht, roepen wel de vraag op hoe ze dit voor elkaar bokst.

Het antwoord op die vraagt komt uit bij de webcam van Logitech. Niet alleen kreeg het filmpje meer dan 100.000 kijkers, ook kwamen er vragen hoe ze die effecten produceerde. Het antwoord: met de webcam van Logitech. Het gevolg: een enorme stijging van de vraag naar de betreffende webcam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in